[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
برای نویسندگان::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
فروش کتاب::
ثبت نام در دوره مقاله نویسی علمی پژوهشی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
پیوندها














..
کانال ایتای فصلنامه

کانال ایتای فصلنامه 
مطالعات تبلیغ دینی 

..
:: انتشار اولین شماره فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی ::
 | تاریخ ارسال: 1401/7/19 | 

فصلنامه علمی مطالعات تبلیغ دینی منتشر شد
فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی که با رویکرد علمی پژوهشی به بحث و تبادل نظر درباره دانش تبلیغ و ارزیابی و نقد نظریات مطرح در این عرصه می پردازد،درمحورهای علمی ذیل منتشر می شود:
۱.تبلیغ سنتی؛
۲.تبلیغ در عرصه بین الملل؛
۳.تبلیغ،هنر، رسانه و فضای مجازی؛
۴.تبلیغ،اخلاق وعلوم تربیتی؛
۵.تبلیغ و روانشناسی؛
۶.تبلیغ و انقلاب اسلامی؛
۷.تبلیغ و مدیریت؛
۸. آینده پژوهی تبلیغ؛
۹.تبلیغ وجامعه شناسی؛
۱۰.تبلیغ و فقه؛
۱۱.تبلیغ، کلام و علوم عقلی.
شماره اول این فصلنامه با شش مقاله در ۲۲۲ صفحه منتشر شده  و حاوی موضوعات ذیل است:
۱.تبلیغ دین با محوریت نقش روانشناختی– تربیتی جذبه ولایت اهل البیت علیهم السلام؛ نویسنده: احمد رهنمایی؛
۲.کاربست شیوه های اقناعی در تبلیغ دینی با تبیین قرآنی و روایی؛ نویسندگان: حسین حاجی پور، حجت الله بیات؛
۳.آینده پژوهی فعالیت های فرهنگی– تبلیغی در مساجد؛ نویسندگان: احمد کوهی، علی یاوری، ابراهیم عبدی و حمید عزیزی؛
۴.مسأله شناسی روانشناختی تبلیغ دینی با تأکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر؛  نویسنده: علی ابوترابی؛
۵.رویکرد برهانی معصومین علیهم السلام در تبلیغ دینی؛ نویسنده: محمد محمدی؛
۶.آینده پژوهی جریان تبلیغی فتح الله گولن  و راهبرد تبلیغی حوزه های علمیه؛ نویسنده: محمد مهدی محققی.
شایان ذکر است این فصلنامه با صاحب امتیازی مرکز پژوهش های تبلیغی در مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ منتشر می شود.
 آدرس سامانه فصلنامه :
                                 fmtd.ismc.irو
آدرس کانال فصلنامه در ایتا : 
           https://eitaa.com/fmtd۱۴۰۱
 
دفعات مشاهده: 312 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: صدور مجوز فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی ::
 | تاریخ ارسال: 1401/6/14 | 
پروانه انتشار فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی به شماره ۹۲۰۴۶ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
دفعات مشاهده: 524 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: فراخوان مقاله فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی ::
 | تاریخ ارسال: 1400/10/11 | 

فصلنامه علمی -تخصصی  مطالعات تبلیغ دینی با هدف توسعه  و ترویج  مفاهیم نظری دانش تبلیغ، ارائه تحقیقات بنیادین، فراهم سازی  زمینه پژوهش ها و مطالعات نظری محققان این دانش در محورهای ذیل منتشر می­ گردد.
  • تبلیغ، ارتباطات و رسانه
  • تبلیغ سنتی
  • تبلیغ، تعلیم و تربیت
  • تبلیغ و روانشناسی
  • تبلیغ و جامعه شناسی
  • تبلیغ و انقلاب اسلامی
  • تبلیغ و فقه
  • تبلیغ و مدیریت 
  • تبلیغ و آینده پژوهی
  • تبلیغ ،کلام و علوم عقلی 
  • تبلیغ و اخلاق
پژوهشگران و نویسندگان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و­ ارسال مقالات به تارنمای فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی به آدرس ذیل مراجعه  نموده یا با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۳۰۹۰ تماس حاصل نمایند .
مرکز پژوهشهای تبلیغ
مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ
دفعات مشاهده: 1357 بار   |   دفعات چاپ: 116 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: بزودی انتشار فصلنامه علمی مطالعات تبلیغ دینی ::
 | تاریخ ارسال: 1400/10/5 | 

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خبر داد :

انتشار فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی 

به زودی اولین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات تبلیغ دینی » در مرکز پژوهش‌های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در دسترس اساتید، پژوهشگران و مبلغین گرامی قرار خواهد گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در جلسه هیأت تحریریه فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی از انتشار فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی در فصل پاییز خبر داد.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در ادامه از سه نشریه در مرکز پژوهش‌های تبلیغی خبر داد و گفت: تا پیش از این «ماهنامه مبلغان» با حدود ۲۳ سال سابقه انتشارِ بی‌وقفه، در موضوعات مختلف تبلیغ در دسترس مبلغین و علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین «نشریه سفیر امین» ویژه مبلغان دانش آموزی  راه اندازی شده است که با استقبال خوب مبلغان این حوزه تخصصی روبرو گردیده است.
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در ادامه یادآور شد: سومین نشریه مرکز پژوهش‌های تبلیغی، فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات تبلیغ دینی » است که با هدف تحقیق و توسعه مباحث نظری و بنیادین تبلیغ راه‌اندازی می شود. این فصلنامه که به ابعاد نظری تبلیغ می‌پردازد و دارای ۱۵ سرویس علمی است و از مبرزترین اساتید حوزه علمیه قم جهت مدیریت سرویس های علمی این نشریه دعوت به عمل آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین  ملانوری در ادامه افزود: از تمامی پژوهشگران و محققان عرصه دانش تبلیغ دعوت به عمل می‌آید که جهت انتشار مقالات علمی پژوهشی خود با

مدیر اجرایی فصلنامه ارتباط برقرار کنند.

ارتباط با مدیر اجرایی و دریافت راهنمای نویسندگان و شرایط پذیرش مقالات به تارنمای نشریه به آدرس :
fmtd.ismc.ir
مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۲۵۳۳۲۹۲۳۰۹۰ تماس حاصل نمایند.

 

دفعات مشاهده: 850 بار   |   دفعات چاپ: 99 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: راه‌اندازی پایگاه جدید ::
در راستای توسعه خدمات الکترونیک نشریات مرکز پژوهش های تبلیغی  پایگاه  فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی  راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی پایگاه جدید تسریع اطلاع‌رسانی عملکرد نشریه، گسترش خدمات‌رسانی به پژوهشگران رشته‌های مرتبط و ایجاد امکان برقراری ارتباط بین محققین این رشته بوده است .
دفعات مشاهده: 571 بار   |   دفعات چاپ: 102 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه علمی مطالعات تبلیغ دینی Quarterly Motleat Tabligh Dini
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 70 queries by YEKTAWEB 4645