انتشاردومین شماره فصلنامه علمی مطالعات تبلیغ دینی
«فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی» که به هدف بحث و تبادل نظر درباره دانش تبلیغ فعالیت می کند، در آستانه اخذ رتبه علمی وپژوهشی، از مقالات استادان و اندیشمندان گرامی در محورهای ذیل استقبال می نماید:
۱.تبلیغ سنتی، ۲.تبلیغ، اخلاق و علوم تربیتی ۳.تبلیغ و مدیریت ۴. تبلیغ و فقه ۵.تبلیغ در عرصه بین الملل ۶.تبلیغ و روانشناسی ۷. تبلیغ و آینده پژوهی ۸.تبلیغ،کلام و علوم عقلی ۹. تبلیغ، هنر، رسانه و فضای مجازی ۱۰.تبلیغ و انقلاب اسلامی ۱۱.تبلیغ و جامعه شناسی و..
آدرس سامانه : https://fmtd.ismc.ir
وآدرس کانال فصلنامه در ایتا :
https://eitaa.com/fmtd۱۴۰۱
|